Rozbitý displej sa predraží. Noví majitelia vlajkových lodí Samsung však môžu exkluzívne využiť špeciálnu ponuku servisných služieb a na prípadnom poškodení ušetriť aj pár stoviek.
Spoločnosť Samsung pripravila pre nových majiteľov prémiového radu smartfónov Galaxy S7 edge a S7 špeciálnu ponuku týkajúcu sa servisných služieb. Každý nový zákazník, ktorý si v období od 11. 3. 2016 do 31. 6. 2016 zakúpi Galaxy S7 edge / S7, získa balíček poistenia proti náhodnému poškodeniu svojho telefónu v dĺžke trvania jedného roka od dátumu nákupu.
Stačí, keď si stiahnete aplikáciu S7 Agent z Google Play a zaregistrujete sa podľa pokynov. Po vyplnení registrácie dôjde k aktivácii poistenia mobilného telefónu, ktoré je možné využiť napríklad na opravu rozbitých displejov v dôsledku vypadnutia, pádu alebo inej kolízie alebo opravu poškodenia telefónu spôsobeného tekutinami. V rámci balíka poistenia je stanovená spoluúčasť vo výške 39 € va krytie poškodenia je obmedzené na jedno poškodenie za rok.
Na aktiváciu potrebujete zadať správne číslo mobilného telefónu, platnú mailovú adresu a tiež je potrebné zaslať kópiu pokladničného bloku.
Využitím aplikácie S7 Agent získajú zákazníci tiež priamu linku na službu MojaS7. Služba MojaS7 zaisťuje nielen potrebné informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie zariadenia, ale aj osobné vyzdvihnutie mobilného telefónu na zákazníkom určenom mieste a bezplatný odvoz zariadenia do servisného strediska a späť (v prípade, že zariadenie spĺňa záručné podmienky; nevzťahuje sa na mechanické poškodenie zariadenia). Počas opravy Samsung zákazníkom zdarma zapožičia náhradný smartfón Galaxy S7.
Oficiálna stránka pre koncových zákazníkov, kde si môžu dokúpiť k vybraným zariadeniam Samsung balíky rozšírenej záruky: http://samsung-adh.teleperformance.cz/registracia
Ďalšie servisné ponuky sú v prehľade na http://www.samsung.com/sk/support/.