YouTube včera prostredníctvom svojho oficiálneho blogu oznámil, že mení podmienky partnerského programu YPP (YouTube Partner Program). Pokiaľ budete chcieť z vášho zdieľaného obsahu profitovať, budete po zmene potrebovať minimálne 10 000 videní.

Celosvetovo najobľúbenejší a najnavštevovanejší portál streamujúci video obsah nastavil podmienky pre YPP ešte v roku 2007. Boli to dva roky po jeho vzniku, respektíve rok potom, čo ho odkúpil Google. Keďže každým rokom množstvo videí i ľudí, ktorí na platformu prispievajú závratnym tempom rastie, rozhodol sa ich YouTube po desiatich rokoch upraviť. 10 000 videní videa bude hranicou, nad ktorú sa musíte dostať, ak sa chcete zapojiť do partnerského programu a zarábať na zobrazovaných reklamách. YouTube si od tohto kroku sľubuje odfiltrovanie množstva spamových a falošných účtov.

Aj keď túto hranicu používateľ dosiahne, neznamená to ešte automatický príjem. YouTube si vyhradzuje právo ďalšej kontroly validity konkrétneho účtu a splnenia všetkých požadovaných kritérií. Zmena bude nasadená v priebehu najbližších týždňov. V súvislosti s ňou môžeme čoskoro očakávať aj ďalšie zmeny týkajúce sa obšírnejších a lepších nastavení zobrazovania reklám pre konzumentov obsahu, nakoľko YouTube sa zaviazal aj k tomuto kroku. Ak by ste sa náhodou rozhodli stať plateným YouTuberom a bude vám chýbať dostatočná členská základňa, odporúčame absolvovať kurzy tzv. Creator Academy, ktorú YouTube vytvoril práve pre tento účel.

Zdroj: YouTube Creator Blog

 

 

 

Značky:

Nechajte nám správu