Šéfka YouTube, Susan Wojcicki vyhlásila, že v USA má  sledovanie tohto kanálu väčší zásah ako akékoľvek iné vysielanie – satelitné, káblové alebo terestriálne.

Týka sa to skupiny ľudí vo vekovom priemere od 18 do 49 rokov. Pritom práve skupina od-18-do-49 je v USA považovaná zadávateľmi reklamy za úplne najhodnotnejšiu. Práve YouTube v poslednej dobe výrazne oslovil túto skupinu a podiel toho kanálu naďalej rastie, pričom televízne stanice v tomto segmente naďalej strácajú.

Analytici súhlasia s tvrdením šéfky YouTube, že zadávatelia reklamy naozaj presúvajú už na túto jeseň balík 250 miliónov USD z televízie na YouTube.

YouTube zároveň posilňuje svoj obsah, najíma tvorcov, ktorí budú tvoriť vlastný obsah. Posilniť sa má aj vzdelávací obsah a pripravuje sa aj vysielanie pripravené v spolupráci so školami.

Zdroj: LA Times

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Nechajte nám správu