Šéfka YouTube, Susan Wojcicki vyhlásila, že v USA má sledovanie tohto kanálu väčší zásah ako akékoľvek iné vysielanie – satelitné, káblové alebo terestriálne.
Týka sa to skupiny ľudí vo vekovom priemere od 18 do 49 rokov. Pritom práve skupina od-18-do-49 je v USA považovaná zadávateľmi reklamy za úplne najhodnotnejšiu. Práve YouTube v poslednej dobe výrazne oslovil túto skupinu a podiel toho kanálu naďalej rastie, pričom televízne stanice v tomto segmente naďalej strácajú.
Analytici súhlasia s tvrdením šéfky YouTube, že zadávatelia reklamy naozaj presúvajú už na túto jeseň balík 250 miliónov USD z televízie na YouTube.
YouTube zároveň posilňuje svoj obsah, najíma tvorcov, ktorí budú tvoriť vlastný obsah. Posilniť sa má aj vzdelávací obsah a pripravuje sa aj vysielanie pripravené v spolupráci so školami.
Zdroj: LA Times