Veľkolepé predstavenie a multizmyslové zážitky spotrebiteľov na mrakodrape Burdž Chalífa podtrhujú nové inovatívne funkcie smartfónov Galaxy S9 a S9+.

Spoločnosť Samsung Electronics posúva hranice tradičných reklamných kampaní a marketingových akcií prostredníctvom veľkolepého predstavenia na budove ikonického mrakodrapu Burdž Chalífa v Dubaji. Nové smartfóny Galaxy S9 a S9+, predstavené 25. februára 2018 na akcii Samsung Unpacked v Barcelone, vybavené revolučným fotoaparátom budú prezentované pomocou LED svetiel a formou multizmyslových zážitkov. Samsung je prvou technologickou spoločnosťou, ktorá bude na LED priečelí mrakodrapu Burdž Chalífa prezentovaná.

Mrakodrap Burdž Chalífa, ktorý je ikonickým dielom celosvetového významu, sa teší pozornosti ako obľúbené miesto stretávania sa aj zásluhou fantastického LED displeja, ktorý bol stredobodom záujmu pri akcii Light Up 2018. Spoločnosť Samsung bude 2.a 3. marca v rámci kampane propagujúcej telefóny Galaxy S9 a S9+ na priečelí tejto ikonickej stavby celkovo päťkrát premietať spot The Camera.Reimagined. Spoločnosť taktiež na ploche na prízemí usporiada reklamnú akciu, ktorej súčasťou budú zážitkové zóny, ktoré spotrebiteľom umožnia zoznámiť sa s novými vizuálnymi a zvukovými schopnosťami prístrojov Galaxy S9 a S9+. V interaktívnych stánkoch si spotrebitelia môžu vytvoriť svoje vlastné emotikony s rozšírenou realitou, v zrkadlovej miestnosti vyskúšať fungovanie nového fotoaparátu za nepriaznivých svetelných podmienok a v stánku s konfetami zachytiť slávnostné okamihy s využitím funkcie snímania superspomalených záberov.

Kampaň sa nesie v duchu manifestu značky Samsung „Do What You Can’t“ (DWYC), teda výzvy k búraniu bariér a „robení nemožného“, a prostredníctvom zážitkov, mediálneho a digitálneho obsahu a televíznych reklám zoznamuje spotrebiteľov s telefónmi Galaxy S9 a S9+. Samsung vytvára produkty, služby a zážitky, ktoré zodpovedajú spôsobu, akým sa spotrebitelia vyjadrujú a objavujú skryté okamihy.

Okrem projekcie v Dubaji usporiada Samsung vonkajšie propagačné akcie na významných a frekventovaných miestach na hlavných svetových trhoch, kde si spotrebitelia budú môcť vyskúšať prístroje Galaxy S9 a S9+ vrátane pokročilých fotografických funkcií, vďaka ktorým dokážu zachytiť prchavý okamih, kvalitný zvuk a inteligentné pripojenie, ktoré používateľom umožňuje bezproblémovo zvládať všetky aspekty spoločenského života.

Program veľkolepej projekcie

Spot propagujúci smartfóny Galaxy S9 a S9+ premietne spoločnosť Samsung na priečelí ikonickej stavby od 2. marca 19:57 GST (Gulf Standard Time) do 3. marca 20:27 GST celkovo päťkrát.

 

Značky:

Nechajte nám správu