UPTERDAM je podujatie, ktoré vzniklo ako miesto, ktoré každoročne prepojí ľudí z rôznych zemí a rôznych oblastí e-commerce.

Umožní im nadväzovať nové partnerstvá v rámci rôznych krajín a vymieňať si svoje skúsenosti a poznatky. Takisto toto podujatie ponúka exkluzívny a najmä odborný obsah prednášok, čiže je to miesto, ktoré vytvára priestor na osobný a pracovný rast pre každého účastníka.

Potvrdení prednášajúci v hlavnom programe:

  • Jorij Abraham, ktorí je riaditeľom E-commerce Foundation (spoločnosť, ktorá združuje asociácie e-shopov z celého sveta), bude prednášať o budúcnosti nakupovania
  • Ali Fenwick, ktorí je okrem iného známy autor rôznych knižných diel, bude prednášať o digitálnej psychológii – ako je možné ovplyvniť správanie zákazníkov prostredníctvom online platforiem elektronického obchodu
  • Michal Pastier, zakladateľ spoločností Zaraguza, Exponea a Go Big Name, takisto marketér so stovkami ocenení, bude prednášať o novom pohľade na branding v roku 2020
  • Lukáš Hanžl, manažér digitálnych dodávok v spoločnosti VISA – prednáška o budúcnosti platieb
  • Soňa Krajčíková, manažérka priameho predaja v DHL – prednáška o medzinárodnom elektronickom obchode

Potvrdené je aj partnerstvo európskeho tímu Google, ktorý bude mať exkluzívnu prednášku v rámci večera (Upterparty). Meno speakra a headline prednášky sú aktuálne v štádiu výberu. V rokovaní sú aj ďalšie zvučné spoločnosti s možnosťou prednášania ako je About You, Exponea, Deloitte, Huawei a ďalší. V záujme organizátorov je priniesť účastníkom čo najkvalitnejší obsah, dbá sa na exkluzívnosť a odbornosť prednášok a je garantované, že program tohto ročníka bude na veľmi vysokej úrovni.

Z mediálnych partnerov spomenieme napríklad FUN rádio, Švédsku obchodnú komoru, Hispánsku obchodnú komoru, Francúzsku obchodnú komoru, Holandsku obchodnú komoru, Brazílsku obchodnú komoru a TOUCHIT .

Okrem týchto prednášok budú v rámci programu 2 panelové diskusie, v ktorých vystúpia:

  1. Investori (rôznych kategórií) – tento panel zastrešuje náš spoluorganizátor SLOVCA (Slovenská asociácia rizikového kapitálu a private equity), ktorého moderátorom bude pán Andrej Petrus, projektový manažér SLOVCA a zároveň investičný manažér ZAKA. Aktuálne nám svoju účasť potvrdil pán Peter Irikovský, ale samozrejme budú postupne pribúdať aj ďalší významný investori.
  2. Zástupcovia asociácií e-shopov z krajín CEE regiónu – moderátorkou panelu bude pani Simona Kijonková, ktorá je zakladateľkou Zásielkovna.cz a bude sa v rámci tejto diskusie so zástupcami asociácií e-shopov venovať témam ako sú expanzia do jednotlivých krajín, špecifiká daných trhov, zákonné povinnosti atď. Potvrdených máme zatiaľ zástupcov z krajín: Poľsko, Chorvátsko, Rusko, Rumunsko, rokujeme s Maďarskom, Nemeckom, Českom, Rakúskom a ďalšími.

Všetci účastníci panelových diskusií sa budú v rámci dňa združovať v UP zóne, kde budú účastníkom poskytované odborné konzultácie, čiže je to opäť obrovský priestor vyriešiť v jeden deň všetky otázky, ktoré účastníkov zaujímajú a ktoré aktuálne riešia, ale takisto je to výborná príležitosť na networking, získanie nových kontaktov a nadviazanie obchodných partnerstiev.

Okrem hlavného programu a UP zóny organizátori samozrejme nezabudli na EXPO, čiže vystavovateľov z rôznych e-commerce oblastí (platobné brány, logistika, marketing atd.) a takisto aj na CHILL – OUT zónu, ktorá bude neformálnejšia – oddychová. Večer bude ukončený Upterparty, kde okrem exkluzívnej prednášky a skvelej umeleckej show bude účastníkov v rámci neformálnejšieho nadväzovania nových obchodných partnerstiev a priateľstiev sprevádzať do skorých ranných hodín DJ Lieskovský.

Čo sa týka samotných účastníkov, oslovené sú rôzne odvetvia e-commerce v rámci celej Európy, čiže očakávajú sa zástupcovia logistických spoločností, platobných systémov, bánk, marketingových agentúr, spoločností, ktoré poskytujú rôzne podporné produkty pre e-shopy, avšak na základe skúseností z minulých ročníkov, najväčšie zastúpenie bude z radu marketérov rôznych spoločností a zástupcov malých, stredných, ale aj najväčších e-shopov z rôznych krajín Európy.

Predpokladaná účasť je 800+. Účastníkom budú poskytnuté aj rôzne iné benefity, ako napr. zvýhodnené ubytovanie v blízkosti Starej tržnice, zvýhodnené cestovanie v rámci Bratislavy (taxi), skúšobné / vyhliadkové jazdy po Bratislave na elektromobile Volkswagen UP a množstvo iného.

Ceny vstupeniek

Pre našich čitateľov sme v  spolupráci so spoločnosťou Poradca Podnikateľa pripravili zľavnený vstup na konferenciu UPTERDAM 2019. Zľava vo výške 20% bude odrátaná po zadaní kódu UPTER2019 priamo na stránke www.upterdam.com, kde je možné lístky na konferenciu zakúpiť. Kód je platný do 7. 10. 2019.

LIMITOVANÁ AKCIA – do 15. 9. využite zľavový kód UPTER1+1 a získate jeden lístok ku už zakúpenému lístku ZDARMA!

* Občianstvo Upterdamu zahŕňa tieto výhody:

  • certifikát – čestný občan mesta UPTERDAM
  • bezplatné ODBORNÉ KONZULTÁCIE z oblasti DANÍ a MIEZD na 1 mesiac od termínu konania konferencie od spoločnosti Poradca podnikateľa
  • ochutnávka nového Updrinku, ktorý je pripravený špeciálne len pre túto príležitosť
  • a kopu ďalších výhod a prekvapení, ktoré ťa počkajú na mieste

V cene nie je zahrnuté ubytovanie

Účastníkom konferencie organizátor poskytuje zľavu na ubytovanie v Hoteli Saffron. Rezervačný dokument stiahnete TU. Po vyplnení je potrebné rezervačný formulár odoslať priamo hotelu na e- mailovú adresu: rezervacia@hotelsaffron.sk.

Hotel Saffron sa nachádza iba pár krokov od historického centra mesta Bratislava, ktorá svojimi pozoruhodnosťami očarí každého návštevníka – rovnako ako nezabudnuteľná e-commerce konferencia UPTERDAM.

Zdroj: PoradcaPodnikateľa

Prečítajte si aj:

EPI KONFERENCIA: Zákon o informačných technológiách vo verejnej správe 2019

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Nechajte nám správu