Apple jednoducho vie, ako predať svoj produkt.

Už dávnejšie sme písali o tom, že podľa analytickej spoločnosti sa počas prvého dňa predobjednávok predalo takmer milión kusov hodiniek Apple Watch. A to iba v rámci USA.

Niekto by mohol polemizovať, či je to „tak akurát„, veľa alebo málo. Avšak, keď toto číslo porovnáme s predajmi hodiniek s platformou Android Wear za rok 2014, zistíme, že Apple za deň predal viac hodiniek ako všetky konkurenčné spoločnosti, ktoré využili systém od Googlu, dokopy.

Podľa prieskumu spoločnosti Canalys sa totiž v roku 2014 predalo cez 720 tisíc hodiniek s Android Wear a celkovo 4,6 miliónov nositeľných zariadení.

Zdroj: PocketNow

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit

Nechajte nám správu