Keď si budete hľadať v mobilnom telefóne novú stoličku do kuchyne cez Google, zobrazí sa vám aj tlačidlo Kúpiť bez toho, aby ste opustili prostredie tohto vyhľadávača.
Ako informuje The Wall Street Journal, Google testuje priradenie tlačidla na nákup tovaru do desktopového ale aj mobilného prostredia vyhľadávača a to pre sponzorované odkazy. Aktuálne sa sústredí na mobilnú verziu tohto riešenia, ktorá sa pri nákupoch používa najčastejšie.
Tlačidlo vás následne privedie na špeciálnu stránku, ktorú prevádzkuje Google, kde si vyberiete produkt a spôsob dopravy. Rovnako tu budete za tovar aj priamo zaplatiť. To celé v prostredí Google, spoločnosť si uloží aj číslo kreditnej karty kvôli vášmu ďalšiemu nákupu.
Znamená to, že zákazníci sa na stránku pôvodného predajcu tovaru ani nedostanú, a teda nie je možné ponúknuť im v tomto obchode aj niečo iné. Google v tejto chvíli spracováva ceny a ponuky predajcov a ponúkne ich zákazníkom. Finálnu predstavu o takomto spôsobe predaja bude mať o „niekoľko týždňov“. Bude to ale zrejmá konkurencia voči obchodom ako Amazon alebo eBay.
Zdroj: The Wall Street Journal